reklama

Komunikácia s pacientom.

Komunikácia s majiteľom psieho alebo mačacieho miláčika môže byť skutočne rôzna. Uvádzam príklad, ako sa manželov kamarát dotazoval na pomoc mailom a spoločne dospeli ku konečnému riešeniu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

A kedy idete cez L? Chvosťo ma niečo s nohou, narazená ci zlomená,

odborne prehmatanie by pomohlo.

Odborný lekár odkazuje:
Cez L pôjdeme až v máji,
to už bude Chvosťo možno v raji. :-)
Pokiaľ na ňu vraj dostupuje, tak to nie je veľmi vážne. Mačka má vraj 9 životov, len nevieme, koľko ich Chvosťo už vyčerpal, že???
...možno vraj spadol z väčšej mačky, tak mu máš vysvetliť, aby si vyberal frajerky primeraného vzrastu.
Inak faktom je že odborné prehmatanie pomôže. Ja som mal tiež čosi so svojou treťou nohou a odborné prehmatanie lekárkou pomohlo. :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem za odbornú odpoveď. asi mu to prehmatám. Ja som ho ešte nevidel, Danka
hovorila. vraj chodí trojnožky a nedá sa veľmi ani na ruky chytiť, stehno si dovolí chytiť ale nižšie nie. Ak teda je pravda, že spadol z mačky, popýtam sa v petshope, či nemajú nejaký mačací trtkací rebrík.

Vraj sa to dá riešiť aj sadrou, ale treba prispôsobiť hmotnosť sadry veľkosti mačky. :-) Neporovnávaj to s talianskou COSA-NOSTROU, ktorí dávali betón na nohy...

Chvosťa som včera pozrieť nebol a dnes som sa zobudil seknutý, tak asi tiež
nepôjdem. Možno ten rebrík bude treba aj mne...Uvidíme. Snáď to Chvosťo nemá až také zlé. Keby bolo, tak mu dám na uši walkmana, nech počúva stále dookola pesničku ..."myslím že môže byť, nie je to až také zlé..."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Doktorka hovorí, že sú aj iné možnosti. Napríklad ten walkman môže byť, ale po následnom amputovaní labky by sa mu púšťala parafráza piesne "Sám s labkami na stole....", alebo by sme ho zoznámili s našou Ginou . Ona sa za mačkami veľmi rada prebehne a možno by pri tej príležitosti aj zabudol, že ho nejaká labka vôbec kedysi bolela...

Slávka Beňová

Slávka Beňová

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v distribúcii liekov vo firme XY, tiež mám vlastnú prax malých zvierat v XY, vydatá, UŽ dve deti. Prispievam do odborných časopisov s vet. "zvieracou" tematikou. Zoznam autorových rubrík:  MAČKOPSOVINYHUMORPRACOVNÉSPOLOČNOSŤOLINKO_SLÁVKOVINYSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu