reklama

Psie modlitbičky

Zastavte sa, možno Vás to chytí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Modlitba psa 1.

Môj život trvá desať až pätnásť rokov. Každé odlúčenie od Teba, znamená utrpenie.
Pomysli na to, ešte predtým ako si ma zaobstaráš! Daj mi čas porozumieť, čo odo mňa
očakávaš! Pestuj si ku mne dôveru - ňou žijem! Nikdy ma dlho netrestaj a nezatváraj
ma za trest. Ty máš svoju prácu, zábavu a priateľov - ja mám iba Teba... Často sa so
mnou rozprávaj. Nerozumiem Tvojim slovám, ale rozumiem Tvojmu hlasu. Buď si
vedomý toho, že nikdy nezabudnem na to ako sa so mnou jednalo! Pomysli, predtým
ako ma udrieš, že moje čeľuste môžu ľahko rozdrviť kosti Tvojej ruky, ale to nikdy
nevyužijem... Kým mi pri práci mrzuto vytkneš neochotu, skús si uvedomiť, že ma možno
trápi nevhodná potrava, možno som bol dlho na slnku, alebo už mám slabé opotrebované
srdce... Postaraj sa o mňa, keď zostarnem - Ty budeš tiež raz starý. Buď so mnou v každej
 mojej ťažkej chvíli. Nikdy nepovedz : "Nemôžem sa na to pozerať" alebo "Nech sa to
stane v mojej neprítomnosti" - s Tebou bude všetko pre mňa ľahšie.

 

Modlitba psa 2.

Oka nezamhouřím, Pane,
kdo jiný by jim hlídal dům
a stáda?
A kdo by jinak zůstal věrný?
Snad jen ty a já víme,
co věrnost znamená.
Kolikrát jsem slýchal
hodný pejsek, chytrý pejsek. .
Jenom slova...
Já ty jejich důvěrnosti
a pár kostí od oběda dobře znám
a oháňkou vždy jaksepatří ocením.
Možná si vážně myslí, že se mi tím zavděčí... A když na to přijde,
vezmu i ten výprask,
to vše tak moc nevadí.
Já však oka nezamhouřím, Pane!
Dej, ať nezavřu své oči navždy dřív,
než všechna nebezpečí
od nich odejdou pryč.
Amen.

Carmen Bernos de Casstold

Modlitba mačky.

Pane,
já jsem kočka.
Ne snad že bych chtěla o něco zvlášť prosit. Já nic po nikom nechci. Ale kdybys náhodou měl na půdě
pár bílých myšek nebo trochu smetany, věděla bych o někom a uměl by to
ocenit!
Počkej, ještě něco, nezatratíš někdy
to psí pokolení?
To bych mňoukla i své: Amen.

Carmen Bernos de Casstold

 

Modlitba záchranárskeho psa.

Moje oči sú tvojími očami
pri hladaní v tme

Moje uši sú tvojími ušami
pri načúvaní volaniu o pomoc

Môj nos je tvojím nosom
pri hladaní stratených a zmiznutých

A aby ostatní mohli žit
môj život patrí tebe

 

 

Slávka Beňová

Slávka Beňová

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v distribúcii liekov vo firme XY, tiež mám vlastnú prax malých zvierat v XY, vydatá, UŽ dve deti. Prispievam do odborných časopisov s vet. "zvieracou" tematikou. Zoznam autorových rubrík:  MAČKOPSOVINYHUMORPRACOVNÉSPOLOČNOSŤOLINKO_SLÁVKOVINYSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu